torsdag den 24. maj 2012

Oven på

Det kan betyde så meget.

For mig er der flere ting.

Nr 1 oven på: Jeg har fundet mig til rettet på mit nye arbejde, det er som jeg håbede på, gode kollegaer og masser at lave og køreturen er ikke slem.

Nr. 2 oven på: Jeg er frisk efter en hård weekend på træf. Det var hyggeligt og altid sjovet sammen med søde venninder. Og jo jeg var ude og klappe/se et par dyr, på den BB vi overnattede på i Langholt, lige noget for mig "gamle" landmand.

Grise


Gæs

Ænder

Høns

Nr. 3 oven på: Skal til Sy cafe i aften, det er altid hyggeligt, måske ses vi?

Nr. 4 oven på: Kan se frem til en weekende i syningens tegn, forhåbentlig på terassen, med kolde driks i nærheden og måske en god bog.

Ønsker alle en dag oven på.

Mojn
Nanny

3 kommentarer:

  1. Mojn søde - var lige bange for, at du var oven på et svin! Tak for sidst:-)!

    SvarSlet
  2. Davs gamle landmand. Glæder mig at du er faldet til. Oven på sidste weekend kan jeg sørme godt forstå at du trænger til afslapningen på terassen

    SvarSlet
  3. Spændende hvad du så skal sy derude op terassen

    SvarSlet