tirsdag den 28. februar 2012

Er en taske nok?

Nogle vil måske sige ja. (f.eks. ham der hjemme)

Er man patchworker, er svaret Nej!

Jeg var for noget tid siden på et Sy-taske kursus hos Helene Juul design.
Tasken skulle bruges til mit forlængerbord til symaskine, skæreplade og diverse skærelinealer mv. så det var nemt at flytte/bære rundt på.

Færdig er den blevet, godt fyldt og tung.

Men den kunne lige bruges i går aftens til Bom-aften hos Helene, kassen (aflagt kasse fra en trip trap bakke) jeg har til dette projekt, passede fint ned i denne nye taske.

Dog var tasken noget tung, så jeg tog lidt ud af den - ikke nok endnu - så lidt mere og lidt mere.
(faktisk alt det jeg have lavet tasken til - som nu ligger på spisebordet)

Fint - nu kunne jeg tage af sted - hyggelig aften med syning og snak.
Jeg sad dog og tænkte på mit overfyldte spisebord.

Jeg bliver nød til at lave endnu en taske, til mit Bom-projekt.
Eller til mine linealer?

Måske ikke kun en, men to?

Taskedamen
Nanny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar